استقبال از معلم خصوصی «مجله گولوپمدرسه»؛ 1800 کلاس در یک ماه/ تهرانی ها رکورد زدند 

به گزارش گولوپ، سال هاست در سراسر جهان در کنار آموزش در مدارس، مراکز آنلاین کمک ویژه ای به آموزش دانش آموزان در ابعاد مختلف می کنند که ایران هم از این قاعده مستثنا نیست.

پلتفرم آموزشی «مجله گولوپمدرسه» که با هدف کمک برای ارتقای سطح آموزش به بازار آمد، امروز یکی از بزرگترین پلتفرم های آموزشی موجود است که با هزینه به صرفه در اختیار دانش آموزان ایرانی قرار گرفته است. همچنین این پلتفرم برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار و محروم رایگان است.

این پلتفرم در راستای تکمیل مسیر آموزش، در حساس ترین مقطع تحصیلی دانش آموزان و همزمان با شروع امتحانات ترم دوم از قابلیت جدیدی به نام «معلم خصوصی» رونمایی کرده که تا امروز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. معلم خصوصی از 18 اردیبهشت که برای اولین بار به طور آزمایشی رونمایی شد، تا امروز بیش از 1800 کلاس مجازی با مدت زمان 50 هزار دقیقه برگزار کرده است.

بنابراین گزارش، بیشترین تقاضای کلاس های مجازی معلم خصوصی «مجله گولوپمدرسه» برای دروس ریاضی، علوم و عربی بوده و دانش آموزان تهرانی با سهم 55 درصدی در استقبال از این قابلیت جدید پیشتاز بوده اند.
«مجله گولوپمدرسه» تا امروز موفق به جذب بیش از 180 هزار کاربر شده و برای تحقق شعار «تحول و کیفی سازی آموزش» و «عدالت آموزشی» گام برداشته است.

استقبال از معلم خصوصی «مجله گولوپمدرسه»؛ 1800 کلاس در یک ماه/ تهرانی ها رکورد زدند 

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال از معلم خصوصی «مجله گولوپمدرسه»؛ 1800 کلاس در یک ماه/ تهرانی ها رکورد زدند " هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال از معلم خصوصی «مجله گولوپمدرسه»؛ 1800 کلاس در یک ماه/ تهرانی ها رکورد زدند "، کلیک کنید.