خبر مهم برای سهامداران عدالت/ زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد

خبر مهم برای سهامداران عدالت/ زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد

به گزارش خبرگزاری گولوپ، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده همچنان تعدادی از شرکت ها سود سهام عدالت را بصورت کامل پرداخت نکرده اند.

این مقام مسیول در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: فهرست و اطلاعات این شرکت ها را به کمیته تخلفات ارسال کردیم تا با آنها برخورد لازم صورت پذیرد.

او در نهایت گفت: در هر صورت سازمان بورس پیگیر دریافت مرحله سوم سود سهام عدالت از شرکت های باقی مانده است تا پس از تکمیل وجوه مرحله سوم سود سهام عدالت و پس از تصویب در شورای عالی بورس، سود پرداخت شود.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر مهم برای سهامداران عدالت/ زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر مهم برای سهامداران عدالت/ زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد"، کلیک کنید.