کشف کالای قاچاق در مرز شلمچه – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

کشف کالای قاچاق در مرز شلمچه - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش از خبرگزاری گولوپ، سردار لطفعلی پاکباز بیان کرد: روز گذشته در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اقدامات گسترده اطلاعاتی، ماموران هنگ مرزی خرمشهر مستقر در دروازه مرزی شلمچه از قصد قاچاقچیان در خصوص ورود بار قاچاق با خودروهای تریلر از طریق دروازه مرزی شلمچه به داخل کشور آگاه شدند و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران هنگ مرزی خرمشهر قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه تریلر حامل بار قاچاق را که قصد ورود به کشور داشت، شناسایی و آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی 106 دستگاه موتور کولرگازی، 2 دستگاه موتور شناور سبک 85 اسب بخار، چهار هزار و 770 کیلوگرم میوه از نوع آواکادو و 240 هزار عدد نخ سیگار خارجی کشف شد.

سردار پاکباز از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر 60 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه متهم تحویل مراجع ذیصلاح شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف کالای قاچاق در مرز شلمچه – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف کالای قاچاق در مرز شلمچه – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.