جانشین فراجا به محل حادثه بالگرد رییس جمهور رفت

جانشین فراجا به محل حادثه بالگرد رییس جمهور رفت

مرکز اطلاع رسانی فراجا از سفر جانشین فرمانده فراجا به محل وقوع حادثه بالگرد حامل رییس جمهور خبرداد.

به گزارش گولوپ، مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد که «در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس محترم جمهور و هییت همراه، ساعاتی پیش، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به منظور انجام بررسی های میدانی، هدایت و  نظارت بر عملکرد انتظامی در این ماموریت خطیر، وارد تبریز شد و به محل وقوع حادثه، رفت.»

پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا از حضور عوامل انتظامی در محدوده محل وقوع حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهوری خبر داده و گفته بود: « به محض اعلام وقوع حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهورری و تیم همراه، نیروهای امدادی و یگان های ویژه و تکاوری پلیس به همراه یگان موتورسوار در مناطق صعب العبور حاضر شدند. همچنین سگ های آموزش دیده در منطقه احتمالی سانحه هلیکوپتر رییس جمهوری مستقر هستند و عملیات جستجو را آغاز کرده اند.»

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جانشین فراجا به محل حادثه بالگرد رییس جمهور رفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جانشین فراجا به محل حادثه بالگرد رییس جمهور رفت"، کلیک کنید.