دولت از ظرفیت دانشگاه آزاد برای اشتغالزایی و رونق کسب و کار بهره می برد

فرماندار لاهیجان در گفت وگو با گولوپ:

دولت از ظرفیت دانشگاه آزاد برای اشتغالزایی و رونق کسب و کار بهره می برد

فرماندار شهرستان لاهیجان تاکید کرد که دولت از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای اشتغالزایی و رونق کسب و کار بهره می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، روح الله بخشی نژاد فرماندار شهرستان لاهیجان در حاشیه گشایش «رویداد صدرا» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گولوپ اظهار کرد: «صدرا» به نوعی معرفی ظرفیت های موجود در دانشگاه و فرصتی برای آشنایی با ظرفیت ها و امکانات که باید از آن برای اشتغالزایی بهره مند شویم و این می تواند برای توسعه اشتغال در شهرستان و استان گیلان فضای لازم را مهیا کند.

وی با بیان ارتباط بین دانشگاه و صنعت عنوان کرد: باید رابطه بین دانشگاه و بازار، دانشگاه و صنعت اصلاح شود و توانمندی های صنعت و دانشگاه را افزایش دهیم و از ظرفیت هایی دانشگاه برای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در جامعه بهره ببریم.

دولت از ظرفیت دانشگاه آزاد برای اشتغالزایی و رونق کسب و کار بهره می برد

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: جوانان و دانشجویان ما از این ظرفیت به وجود آمده «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» استفاده کرده اند تا صنعت و کسب و کار به روز شود و دانشجویان با پشتکار، توان و خلّاقیتی که در همه حوزه ها به خصوص کسب و کار های الکترونیکی دارند از فضای ایجاد شده استفاده کنند.

بخشی نژاد متذکر شد: دولت سیزدهم کمک می کند که ارتباط بین دانشگاه، صنعت، بازار و کسب و کار برقرار شود و از همه ظرفیت ها برای توسعه اشتغال بهره خواهیم برد و «رویداد صدرا» رویدادی خوب و کاربردی است که می تواند به این امر کمک کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت از ظرفیت دانشگاه آزاد برای اشتغالزایی و رونق کسب و کار بهره می برد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت از ظرفیت دانشگاه آزاد برای اشتغالزایی و رونق کسب و کار بهره می برد"، کلیک کنید.