دستگاه ها برای توسعه خرمشهر تعهد بدهند – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

دستگاه ها برای توسعه خرمشهر تعهد بدهند - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گولوپ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد شامگاه یک شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با تبریک ایام دهه کرامت افزود: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می داند در برابر کشورمان با خضوع سخن می گوید.

وی با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: مردم ایران نسبت به خرمشهر احساس دین می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: مقاومتی که امروز در غزه است از مقاومت مردم قهرمان خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس الگو گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار کرد: در جنگ هشت ساله تحمیلی تمامی ابرقدرت های دنیا علیه کشورمان وارد شدند اما یک ذره از خاک میهن اسلامی جدا نشد.

وی گفت: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی ایران را صادر می کنیم و امروزه به خوبی متوجه این حرف می شویم و به بهترین شکل شاهد این صدور انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: برنامه های ستاد بزرگداشت سوم خرداد بایستی شروع شوند و دستگاه ها و ادارات باید بعد از این مناسبت تعهدی نسبت به شهرستان خرمشهر بدهند و به تکلیف خود عمل کنند تا نشان دهند که سوم خرداد امسال با سال های گذشته متفاوت است.

سرهنگ پاسدار محمد لویمی، دبیر ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد گفت: به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر 290 ویژه برنامه برگزار می شود.

وی افزود: از جمله این ویژه برنامه ها دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شاهد، اجتماع پیشکسوتان و فاتحان خرمشهر، رونمایی از چندین جلد کتاب با موضوع حماسه سوم خرداد، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی و هنری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگاه ها برای توسعه خرمشهر تعهد بدهند – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگاه ها برای توسعه خرمشهر تعهد بدهند – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.