رای گیری در روستاها و شهرهای کوچک خرم آباد و چگنی به اتمام رسید – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

رای گیری در روستاها و شهرهای کوچک خرم آباد و چگنی به اتمام رسید - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گولوپ، ابوطالب شفقت شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات لرستان، با اشاره به اینکه رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روستاهای با جمعیت پایین و شهرهای کوچک حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی به اتمام رسیده است، اظهار کرد: رای گیری در 30 تا 35 درصد از صندوق های اخذ رای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی، همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بر اساس اعلام شورای نگهبان صندوق های شعبی که رای گیری در آنها به اتمام رسیده راس ساعت 18 جمع آوری شده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مشارکت مردم خرم آباد و چگنی نسبت به برخی مناطق کشور بهتر بوده است، افزود: 60 صندوق در چگنی و 247 صندوق در خرم آباد رای مردم را جمع آوری کردند و در مجموع دور دوم انتخابات مجلس تقریباً در استان به اتمام رسیده است.

شفقت با اشاره به تمدید مهلت قانونی انتخابات، گفت: از مردم انتظار می رود که هر چه سریع تر رای خود را به صندوق بی اندازند.

وی با اشاره به شرایط بسیار مناسب انتخاباتی در خرم آباد و چگنی با وجود متانت مردم و کاندیداها از فردا رفاقت را در طیف های مختلف خواهیم داشت، گفت: بنابراین از کاندیداهای منتخب و طرفداران آنها انتظار می رود که شادی این پیروزی را به صورت معقول با هم به اشتراک بگذارند تا منجر به رفتارهای ناصواب نشود.

استاندار لرستان تاکید کرد: همچنین راه خدمت گذاری برای دو کاندیدای دیگر بسته نیست و از آنها و طرفداران آنها می خواهیم همراه با رسانه ها فضا را مدیریت کنند، چرا که غیرت، متانت و وفاداری مردم استان ارزش بسیار بالایی دارد و باید از شان و شخصیت آنها پاسداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رای گیری در روستاها و شهرهای کوچک خرم آباد و چگنی به اتمام رسید – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رای گیری در روستاها و شهرهای کوچک خرم آباد و چگنی به اتمام رسید – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.