دغدغه ازدواج با ایجاد اشتغال برطرف می شود

دغدغه ازدواج با ایجاد اشتغال برطرف می شود

گولوپ/لرستان مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دغدغه ازدواج با ایجاد اشتغال برطرف می شود.

علیرضا نورپور امروز(19 اردیبهشت ماه) در آیین بزرگداشت مقام معلم با معرفی سرآمدان و برگزیدگان آموزشی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی اظهار کرد: در بحث گسترش متاسفانه به نظر می رسد که در سنوات گذشته یک گسترش آموزش نام متوازن و ناهمگنی رو تجربه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد مقطع کارشناسی ارشد ما برای سال 1404 با دانشگاه ها مخصوصاً دانشگاه های نوپا و تازه تاسیس راه خواهیم آمد.

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: در بحث ظرفیت سنجی در قالب مدل جدیدی ابلاغ خواهیم کرد که از ظرفیت ها برای اشتغال زایی دانشجویان بهترین استفاده صورت گیرد.

نورپور با اشاره به فواید اشتغال آفرینی، افزود: این امر باعث افزایش استقبال مخاطبان کارشناسی ارشد می شود، این دوره دو ساله است و از همه مهم تر دوره پایه نیست و افراد پیش ساخته های آموزشی را در دوره کارشناسی فرا گرفته اند.

وی ادامه داد: اشتغال آفرینی دانشجویان با استفاده از ظرفیت های موجود منطقه ای و محلی باعث می شود، دغدغه های ازدواج و مسایل شغلی تا حدودی برطرف شود.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دغدغه ازدواج با ایجاد اشتغال برطرف می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دغدغه ازدواج با ایجاد اشتغال برطرف می شود"، کلیک کنید.