در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و اندیشکده ها بسیار قابل قبول بود

دبیر علمی همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی؛

در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود

رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه پیام نور گفت: بیش از 550 مقاله و چکیده به دبیرخانه همایش ارسال شده و در حال بررسی آثار هستیم.

علیرضا ایرانشاهی دبیر علمی اولین همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پژوهش خبرگزاری گولوپ به برگزاری این همایش در 9 محور اشاره کرد و گفت: محور های حقوق محیط زیست شهری، حقوق امنیت و ایمنی شهری، حقوق ساختمان، حقوق مدیریت شهری، حقوق زمین شهری، حقوق دادرسی شهری، حقوق فن آوری نوین شهری، حقوق سلامت شهری و حقوق فن آوری نوین شهری از محور هایی است که در فراخوان این همایش درج شده است و باید گفت که تقریبا تمام آثار رسیده با رعایت موضوعات همایش توانستند نظر مثبت داوران را داشته باشند.

وی ادامه داد: در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، اندیشکده ها و نهاد های دیگر بسیار قابل قبول بود و حضور دانشگاه هایی، چون تهران، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، بهشتی، خوارزمی و سایر دانشگاه های دولتی و همچنین همت و مشارکت بیش از 100 عضو هییت علمی دانشگاه های مختلف و سازمان ها و وزارت خانه ها از دیگر مواردی است که بر وزن و اعتبار این همایش افزود.

رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: بیش از 550 مقاله و چکیده به دبیرخانه همایش ارسال شد که تا الان که در حال بررسی آن ها هستیم باید گفت با توجه به حضور پژوهشگران و اساتید میان رشته ای از جمله جرم شناسی، خانواده، حقوق بشر و … توانسته که بر کیفیت بالای مقالات اثر بگذارد.

وی خاطر نشان کرد: قطعا با کمک و حمایت های پژوهشگران و اساتیدی که در اولین دوره این همایش در کنار ما بودند می توان امیدوار بود که در دوره آتی با ابعاد گسترده تر موضوعی و حتی بهره گیری از داوران برجسته تری در روند برگزاری همایش بهره مند شویم و همچنین با توجه به پتانسیلی که این رویداد دارد بتوان به سمت برگزاری بین المللی آن هم قدم برداشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و اندیشکده ها بسیار قابل قبول بود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و اندیشکده ها بسیار قابل قبول بود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه