معابر تهران خلوت است/ با سرعت مجاز رانندگی کنید

معابر تهران خلوت است/ با سرعت مجاز رانندگی کنید

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوتی معابر تهران خبر داد و به رانندگان توصیه کرد با سرعت مجاز رانندگی کنند و دچار وسوسه سرعت غیرمجاز نشوند.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با گولوپ درباره وضعیت ترافیکی پایتخت اظهارکرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد صبح پنجشنبه (30 فروردین ماه) معابر سطح شهر تهران خلوت است و احتمال وقوع تصادف به علت افزایش سرعت خودرو توسط برخی از رانندگان وجود دارد. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران ، قصد سرعت و سبقت غیرمجاز جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند. آنان علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می رسانند.

وی به این دسته از رانندگان توصیه کرد: فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت بالا همیشه خطرساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مجاز در سطح معابر تردد کنند.

شریفی گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند.

پایان خبر گولوپ 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معابر تهران خلوت است/ با سرعت مجاز رانندگی کنید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معابر تهران خلوت است/ با سرعت مجاز رانندگی کنید"، کلیک کنید.