ناپایداری جوی و احتمال بارش باران در استان بوشهر

ناپایداری جوی و احتمال بارش باران در استان بوشهر

گولوپ/بوشهر ناپایداری جوی واحتمال بارش باران در استان بوشهر اواخر همین هفته پیش بینی می شود.

به گزارش گولوپ، ناپایداری جوی و احتمال بارش باران و کاهش دما در استان بوشهر اواخر همین هفته پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ظهر امروز چهارشنبه تا ابتدای روز پنجشنبه افزایش ناپایداری ها و بارش پراکنده باران عمدتاً در نواحی شمالی و مرکزی استان بوشهر پیش بینی می شود.

طلیعه محمدی افزود: با توجه به نقشه های پیش بینی هواشناسی، طی امروز تا فردا ظهر غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد از پدیده های مورد انتظار است.

وی اضافه کرد:از روز پنجشنبه تا اوایل هفته بعد، به سبب وزش باد شمال غربی، سواحل استان به ویژه سواحل مرکزی و جنوبی در برخی ساعات مواج و متلاطم خواهد بود و دمای هوا نیز از روز جمعه کاهش نسبی خواهد داشت.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ناپایداری جوی و احتمال بارش باران در استان بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ناپایداری جوی و احتمال بارش باران در استان بوشهر"، کلیک کنید.