اسکان بیش از یک هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

اسکان بیش از یک هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

بیژن خالقوردی پور در گفت وگو با خبرنگار گولوپ اظهار کرد: یک هزار و 168 نفر از گردشگران فرهنگی در قالب 233 خانوار از 28 اسفند سال گذشته تاکنون در مدارس شهرستان آستارا اسکان داده شده اند که بیشتر از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد مدارس مجری ستاد اسکان فرهنگیان را 12 واحد آموزشی با 96 باب کلاس درس در سه درجه الف، ب و ج عنوان کرد و افزود: کلاس های فوق به یخچال، اجاق گاز، پتو، پنکه، تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی مجهز می باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات آموزش و پرورش شهرستان آستارا ازجمله خانه معلم با 6 اتاق و 22 تخت، هم چنین پنج سوییت اقامتی جهت رفاه حال گردشگران فرهنگی به کار گرفته شده است، بیان کرد: از آغاز اجرای طرح اسکان موقت فرهنگیان 200 نیز در قالب 53 خانوار در مراکز فوق پذیرش شده اند.

خالقوردی پور با بیان اینکه 90 درصد از پذیرش ها به صورت الکترونیکی و 10 درصد نیز به صورت دستی انجام می شوند، افزود: ستاد اسکان گردشگران فرهنگی واقع در بلوار خرمشهر، آموزشگاه استثنایی عدالت تا 10 فروردین امسال آماده پذیرش از میهمانان نوروزی بوده و 30 نفر در ستاد فوق فعالیت می کنند.

این مقام مسیول با اشاره به توزیع 20 هزار عدد بروشور راهنمای گردشگری و اقامتی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان آستارا در بین مسافران تصریح کرد: گردشگران فرهنگی در کنار اقامت در مراکز موقت ستاد اسکان می توانند از جاذبه های گردشگری این شهرستان مرزی نیز دیدن کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسکان بیش از یک هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسکان بیش از یک هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.