جابجایی بیش از 183هزار مسافر از فرودگاه گرگان طی سال گذشته

جابجایی بیش از 183هزار مسافر از فرودگاه گرگان طی سال گذشته

گولوپ/گلستان مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از جابجایی بیش از 183 هزار مسافر از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان در سال 1402 خبر داد.

علی متانت شامگاه جمعه سوم فروردین 1403 در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه ارایه خدمات نوروزی از 20 اسفند1402 آغاز شده و تا 13 فروردین 1403 استمرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به مقاصد تهران، مشهد، زاهدان، زابل، عسلویه، چابهار و آکتایو قزاقستان پرواز انجام می شود.

وی ضمن اشاره به برخی اقدامات ویژه این اداره کل در ایام نوروز 1403 خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با شرکت های هواپیمایی و ارگان های نظامی و امنیتی مرتبط در فرودگاه از جمله پلیس، سپاه، گمرک، گذرنامه، سوختگیری، اورژانس و دیگر ارگان ها با هدف رفع نواقص و ایجاد وحدت رویه از مهمترین اقداماتی بود که انجام شد.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان رفع نواقص سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه و جداول، سرویس دستگاه های کمک ناوبری و دستگاه های بازرسی و کمک بازرسی از قبیل گیت وی و ایکس ری و بهسازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی را از اقدامات خدماتی ستاد خدمت رسانی نوروز 1403 فرودگاه برشمرد و افزود: در این مدت اجرای برنامه های فرهنگی، پهن کردن سفره هفت سین، تهیه کلیپ و انتشار گسترده و پوشش بی سابقه در فضای مجازی فرودگاه انجام شد.

این مقام مسیول برقراری میز خدمت به منظور پاسخگویی در زمان تاخیر یا ابطال پروازها را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان و تصریح کرد: فرودگاه بین المللی شهدای گرگان آمادگی کامل برای پذیرش پروازهای نوروزی به صورت 24 ساعته را دارد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جابجایی بیش از 183هزار مسافر از فرودگاه گرگان طی سال گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جابجایی بیش از 183هزار مسافر از فرودگاه گرگان طی سال گذشته"، کلیک کنید.