پیش بینی وضع هوای مازندران در 10 روز آینده

پیش بینی وضع هوای مازندران در 10 روز آینده

آفتاب نیوز :

اداره کل هواشناسی مازندران به مناسبت تعطیلات عید نوروز به پیش بینی هوای استان در 10 روز آینده پرداخت و اعلام کرد: پنج شنبه و جمعه 2 و 3 فروردین هوای استان در مناطق ساحلی تا دامنه ها نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، در ارتفاعات آسمان صاف تا نیمه ابری از جمعه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد روبرو خواهیم بود.

اما در روز شنبه 4 فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در مناطق غربی با افزایش ابر و در روز یک شنبه 5 فروردین آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و اواخر وقت در غرب استان با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران، روز دوشنبه 6 فروردین آسمان استان نیمه ابری گاهی ابری با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف) و وزش باد و در روز سه شنبه 7 فروردین هوا صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد همراه است.

همچنین در روز چهارشنبه 8 فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر با افزایش ابر همراه با بارش پراکنده و وزش باد و در روز پنج شنبه 9 فروردین هوا صاف تا نیمه ابری از شب با افزایش ابر پیش بینی می شود.

طبق پیش بینی هواشناسی مازندران آسمان در روزهای  جمعه وشنبه 10 و 11 فروردین نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف) و وزش باد مواجه هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی وضع هوای مازندران در 10 روز آینده" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی وضع هوای مازندران در 10 روز آینده"، کلیک کنید.