بسته ویژه حمایتی ساترا برای ماه مبارک رمضان عرضه شد

بسته ویژه حمایتی ساترا برای ماه مبارک رمضان عرضه شد

ساترا به منظور حمایت از رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بسته محتوایی ویژه ماه مبارک رمضان را به سکو های دارای مجوز عرضه می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، در راستای حمایت از رسانه های دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، این سازمان در نظر دارد بسته محتوایی ویژه ماه مبارک رمضان شامل 80 قسمت محتوای معارفی در قالب های مختلف ادعیه، برنامه ترکیبی، گفت وگومحور و سخنرانی را منطبق بر مبنای نظام رتبه بندی در اختیار رسانه های دارای مجوز قرار دهد.

این بسته شامل برنامه های «ضیافت»، «درس هایی از قرآن»، «نجوای عارفانه»، «حکیمانه»، «مناجات سحری»، «عطر ماندگار»، «ترنم»، «مسایل شرعی»، «توصیه های پزشکی ماه رمضان»، «شعرخوانی» و ادعیه های مناسبتی است.

متقاضیان می توانند برای دریافت این بسته محتوایی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88345199 داخلی 448 تماس بگیرند یا درخواست خود را از طریق سامانه جامع ساترا برای مدیریت توانمندسازی و خودتنظیم گری ارسال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسته ویژه حمایتی ساترا برای ماه مبارک رمضان عرضه شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسته ویژه حمایتی ساترا برای ماه مبارک رمضان عرضه شد"، کلیک کنید.