استقبال شهروندان تهرانی از نخستین روز بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی»

استقبال شهروندان تهرانی از نخستین روز بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی»

بیستمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با استقبال شهروندان تهرانی در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» با بیش از 3600 تولید کننده و 864 کسب و کار از 16 اسفندماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد.
تمام تولیدات این نمایشگاه، دست آفریده بانوان کارآفرین سرپرست خانوار شهر تهران است.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند از محصولات متنوع غرفه داران از جمله پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه، صنایع دستی، تابلو های فرش، محصولات چرم، کیف، کفش، اسباب بازی، کتاب و موادغذایی بهره ببرند. همچنین در فضای نمایشگاه بیستم برای رفاه حال مادران، اتاق مادر و کودک و همچنین فضای بازی برای کودکان نیز در نظرگرفته شده است.

اورژانس و ایستگاه آتش نشانی در این نمایشگاه به طور دایم مستقر هستند.
گفتنی است بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» واقع در بوستان گفتگو تا 25 اسفند ماه 1402 از ساعت 10 صبح تا 21 میزبان شهروندان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال شهروندان تهرانی از نخستین روز بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی»" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال شهروندان تهرانی از نخستین روز بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی»"، کلیک کنید.