جامعه جهانی در توقف کشتار ها در غزه ناتوان است

جامعه جهانی در توقف کشتار ها در غزه ناتوان است

آفتاب نیوز :

فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی روز سه شنبه تاکید کرد که جامعه بین الملل باید به مسیولیت خود در قبال حمایت از غیرنظامیان و جلوگیری از کوچ اجباری در غزه عمل کند.

وی در ادامه سخنانش گفت: «تعداد کشور هایی که خواستار آتش بس در غزه شده اند در حال افزایش است، اما جامعه بین الملل همچنان از توقف کشتار ها در غزه ناتوان است».

وزیر خارجه سعودی اضافه کرد: «هم اکنون زمان برسمیت شناختن کشور فلسطینی به پایتختی قدس شرقی فرا رسیده است».

از سوی دیگر دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز (سه شنبه) و با گذشت 151 روز از جنگ، از افزایش تعداد شهدا به 30631 نفر خبر داد.

وزارت بهداشت غزه همچنین گفت که تاکنون 72043 نفر نیز زخمی شده اند و همزمان هزاران پیکر شهدا نیز زیر آوار ها مدفون مانده و امدادگران امکان دسترسی به آن ها را ندارند.

به گفته این وزارتخانه، ارتش اشغالگر طی 24 ساعت گذشته دست به 10 جنایت دیگر در غزه زده که 97 شهید و 123 زخمی در پی داشته است.

در این میان ارتش اشغالگر صبح امروز بار دیگر جمیعتی که در انتظار درسافت گکمک های بشردوستانه بودند را در میدان «الکویت» در شهر غزه هدف قرار داد که ده ها زخمی در پی داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جامعه جهانی در توقف کشتار ها در غزه ناتوان است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جامعه جهانی در توقف کشتار ها در غزه ناتوان است"، کلیک کنید.