نتایج انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان قزوین اعلام شد

نتایج انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری گولوپ از قزوین؛ ستاد انتخابات استان قزوین، نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان قزوین را اعلام کرد.

براین اساس، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری جناب آقای علی اسلامی با 157575رای و جناب آقای حسین مظفری با 139481 رای به عنوان منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک جناب آقای سالار ولایت مدار با 60029رای و سرکار خانم فاطمه محمدبیگی با 52754 رای به عنوان منتخبین این حوزه وارد مجلس شورای اسلامی شدند.

در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج، جناب آقای روح الله عباسپور با 22003 رای به عنوان منتخب حوزه نامبرده وارد مجلس شورای اسلامی شد.

همچنین در حوزه انتخابیه تاکستان، جناب آقای عباس بیگدلی با 23703 رای به عنوان منتخب حوزه نامبرده به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان قزوین اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان قزوین اعلام شد"، کلیک کنید.