امروز جهاد تبیین مطالبه قرآن است

امروز جهاد تبیین مطالبه قرآن است

گولوپ/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز جهاد تبیین خواسته قرآن است، گفت: نگذارید دشمن با تهاجمات فرهنگی خود اراده شما را بشکند و تحریم ها و فشارهای اقتصادی مردم را از استقامت در صراط مستقیم بازدارد.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی امروز، نهم اسفند در اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده پاسداران سپاه که در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، با بیان اینکه برخی تنها با نگاه به شرایط اقتصادی و گرانی ها و نرخ دلار، انقلاب را ارزیابی می کنند، اظهار کرد: باید عظمت انقلاب را دید. انقلاب اسلام را زنده و فرمانروایی خدا را جایگزین سلطه طاغوت کرده است.

وی افزود: اکنون شکر نعمت قرآن این است که آن را جهت دهنده و راهنمای زندگی مان قرار دهیم. به این منظور باید بصیرت و درک قرآنی داشته باشیم و سپس از قرآن فرمانبری کنیم. برجسته ترین مطالبه قرآن و اساس بعثت پیامبر، حاکمیت خدا و حکمرانی ولایت است. امروز مردم ما باید افتخار کنند و سر خود را بالا نگه دارند، زیرا در تاریخ اسلام سابقه ندارد یک نظام ولایی 45 ساله شده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: با وجود این نظام ولایی، دشمن مرگ خود را قطعی می بیند. امروز به برکت این نظام روحیه مقاومت و روحیه حسینی دنیا را گرفته است. شکست اسراییل از حماس در جریان طوفان الاقصی بسیار بزرگ بود، اما پیروزی کودکان و زنان غزه بر تمام جبهه استکبار از این هم بزرگتر است. مردم غزه جان دادند، اما اراده شان را حفظ کردند.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز جهاد تبیین خواسته قرآن است، عنوان کرد: نگذارید دشمن با تهاجمات فرهنگی خود اراده شما را بشکند و تحریم ها و فشارهای اقتصادی مردم را از استقامت در صراط مستقیم بازدارد. انقلاب ما فقط تولد جدید اسلام نبود، بلکه طبق گفته های پیامبر(ص)، امام محمد باقر(ع)، امام زمان(عج)، امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب و آیات قرآن، این انقلاب بسترساز تحقق نهضت ظهور است.

وی اضافه کرد: با قرآن و ولایت محوری می توان زمینه ظهور را فراهم کرد. انقلاب ما فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته است. ما خدا و امام رضا(ع) را داریم و با قدرت  در این مسیر به پیش می رویم و خداوند ما را پیروز خواهد کرد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امروز جهاد تبیین مطالبه قرآن است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امروز جهاد تبیین مطالبه قرآن است"، کلیک کنید.