افزایش اقتدار نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات حاصل می شود

افزایش اقتدار نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات حاصل می شود

گولوپ/سمنان مدیر آموزش و پرورش نوشهر گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام و قدرت چانه زنی کشور را در صحنه های بین المللی افزایش می دهد.

عباس متاجی در جمع رای اولی های دختر مدارس آموزش و پرورش نوشهر که در سالن شهید باهنر برگزار شد، با بیان اینکه مشارکت حداکثری، سلامت امنیت از راهبردهای نظام در انتخابات پیش رو است،اظهار کرد: آنچه بیشتر از همه مسیولیت ما را افزایش می دهد حضور حداکثری در انتخابات است.

وی افزود: نماینده ای که با رای بیشتری وارد مجلس شورای اسلامی شود دارای اقتدار بیشتری در مجلس است.

مدیر آموزش و پرورش نوشهر تصریح کرد: وقتی مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم اقتدار نظام و قدرت چانه زنی کشور در صحنه های بین المللی افزایش می یابد.

متاجی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین همایش هایی زمینه حضور حداکثری و حماسه بزرگ را در 11 اسفند ماه رقم بزند.

وی گفت: باید مهمترین دغدغه ها مشارکت بیشتر و انتخاب نفرات اصلح باشد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش اقتدار نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات حاصل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش اقتدار نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات حاصل می شود"، کلیک کنید.