یارانه 300 هزار تومانی امشب واریز می شود

یارانه 300 هزار تومانی امشب واریز می شود

آفتاب نیوز :

یارانه کمک معیشتی مرحله 159 مربوط به اردیبهشت ماه 1403 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز یکشنبه (30 اردیبهشت ماه) قابل برداشت است.

طبق اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری ، یارانه مرحله 159 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر واریز و از ساعت 24 روز یکشنبه (30 اردیبهشت ماه) قابل برداشت است.

گفتنی است؛ مستمری مددجویان سازمان بهزیستی مربوط به اردیبهشت ماه 1403 به حساب ذینفعان نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) واریز شد و از ساعت 24 روز سه شنبه (25 اردیبهشت ماه) قابل برداشت بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یارانه 300 هزار تومانی امشب واریز می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یارانه 300 هزار تومانی امشب واریز می شود"، کلیک کنید.