گنجی: وام شهریه تا اوایل مرداد به حساب دانشجویان واریز می‌شود

در گفت‌وگو با گولوپ:

گنجی: وام شهریه تا اوایل مرداد به حساب دانشجویان واریز می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت وام شهریه به حساب تمام دانشجویان دانشگاه‌های کشور تا ابتدای مرداد ۱۴۰۳ خرداد داد. 

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، با بیان اینکه وام شهریه تا ابتدای مرداد به حساب دانشگاه‌ها واریز می‌شود، تاکید کرد: تحقق این امر در گروی تامین بودجه سازمان برنامه و بودجه است که مبلغ آن بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان خواهد بود. 

وی افزود: وام شهریه به تمام دانشجویان کارشناسی پرداخت خواهد شد، اما از آنجایی که در تمام دانشگاه‌ها تعداد دانشجویان کارشناسی بیش از مابقی است، پس این مقطع تحصیلی بیشترین سهم را در دریافت وام شهریه دارد. 

گنجی تصریح کرد: وام شهریه در مقطع دکتری ۷ میلیون تومان، در مقطع کارشناسی ارشد ۵ میلیون تومان و در مقطع کاردانی و کارشناسی ۳ میلیون تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گنجی: وام شهریه تا اوایل مرداد به حساب دانشجویان واریز می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گنجی: وام شهریه تا اوایل مرداد به حساب دانشجویان واریز می‌شود"، کلیک کنید.