کمک 5 میلیارد و 500 میلیون تومان معلمان به ایتام

کمک 5 میلیارد و 500 میلیون تومان معلمان به ایتام

به گزارش گولوپ لرستان ، جلال شیخ پور به مناسبت روز معلم با تبریک این روز به همه معلمان و اساتید فرهیخته گفت: بیش از 38 هزار دانش آموز و حدود 3200 نفر دانشجو از خانواده ای تحت حمایت مشغول به تحصیل هستند که از زحمات وتلاش های همه معلمان و اساتید دانشگاهها جهت آموزش این عزیزان تشکر و قدردانی می شود.

وی با اشاره به این که جامعه فرهنگیان همیشه در کار های خیر و شرکت در پویش های احسان و نیکوکاری پیش قدم و بوده اند گفت: تعداد 5هزار و 140 نفر از معلمان در طرح اکرام و حمایت از ایتام فعالیت دارند

شیخ پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از 9 هزار و 710 نفر را به عهده گرفته اند و کمک های خود را به صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان اعلام کرد: معلمان لرستان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب طرح اکرام در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده اند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمک 5 میلیارد و 500 میلیون تومان معلمان به ایتام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمک 5 میلیارد و 500 میلیون تومان معلمان به ایتام"، کلیک کنید.