کمک 10 کشور به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک های ایران

کمک 10 کشور به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک های ایران

یک منبع آمریکایی اعتراف کرد 10 کشور در حال کمک به اسراییل برای رهگیری پهپادها و موشکهای ایرانی هستند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، یک منبع آمریکایی اذعان کرد 10 کشور در حال کمک به اسراییل برای رهگیری پهپادها و موشکهای ایرانی هستند.

روزنامه وال استریت ژورنال در این راستا نوشت: آمریکا تعدادی از پهپادهای ایرانی که به سمت اسراییل شلیک شده بود را سرنگون کرد.

خبرگزاری رویترز نیز مدعی شد جنگنده های آمریکایی چند پهپاد را در استان های السویداء و درعا در جنوب سوریه و نزدیکی مرز اردن سرنگون کرده اند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم پیش از این از مشارکت جنگنده های آمریکایی و انگلیسی در رهگیری پهپادهای ایرانی در آسمان اردن و سوریه خبر داده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمک 10 کشور به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک های ایران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمک 10 کشور به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک های ایران"، کلیک کنید.