کشف 5 تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

کشف 5 تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از 5 تن انواع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش گولوپ و بنابر اعلام خبرگزاری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی وارد کردن محموله سنگین مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار گودرزی در ادامه افزود: مرزبانان پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان اقدام به کمین هدفمند کرده و طی عملیاتی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و برتری آتش، توانستند آنها را زمین گیر و 3 تن و 773 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 3 تن و 499 کیلوگرم تریاک و 274 کیلوگرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف کنند.

وی با اشاره به برتری آتش سنگین مرزبانان و متواری شدن سوداگران مرگ به سمت خاک کشور مقابل، اظهار داشت: در این عملیات 2 دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد.

این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی فراجا در ادامه به عملیات موفقیت آمیز مرزبانان هنگ مرزی زابل اشاره کرد و افزود: مرزبانان هنگ مرزی زابل مستقر در پست و کنترل مرزی نیز طی عملیاتی جداگانه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، توانستند مقدار یک تن و 230 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

سردار گودرزی تاکید کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها را نخواهد داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 5 تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 5 تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق"، کلیک کنید.