چرا پرواز «کُلن» ناگهانی لغو شد؟/ پای تحریم به پرواز رسید؟/ سخنگوی ایران‌ایر پاسخ می‌دهد

چرا پرواز «کُلن» ناگهانی لغو شد؟/ پای تحریم به پرواز رسید؟/ سخنگوی ایران‌ایر پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری گولوپ، حسام قربانعلی اعلام کرد: دقایقی پیش در تابلو اعلام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردند. 

ایلنا به نقل از وی ادامه داد: با پیگیری‌ها از فرودگاه امام خمینی این مشکل در حال رفع است و چند سایت معاند که نسبت به انتشار خبر کذب در جهت تشویش اذهان عمومی اقدام می‌کنند، از این موضوعات سوء استفاده می‌کنند. 

سخنگوی ایران‌ایر تاکید کرد: تا این لحظه هیچ گزارش رسمی از کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان به دست ایران‌ایر نرسیده و تمام پروازهای ایران ایر امروز طبق برنامه انجام شده و فردا هم به همین ترتیب پروازها ادامه پیدا می‌کنند. 

قربانعلی گفت: اگر تغییری در برقراری پروازهای اروپا ایجاد شود حتما به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهیم کرد و به صورت دیپلماتیک هم مذاکراتی انجام داده‌ایم و هیچ موضوع رسمی درباره تغییرات احتمالی اعلام نشده‌است. 

۲۲۳۲۲۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرا پرواز «کُلن» ناگهانی لغو شد؟/ پای تحریم به پرواز رسید؟/ سخنگوی ایران‌ایر پاسخ می‌دهد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرا پرواز «کُلن» ناگهانی لغو شد؟/ پای تحریم به پرواز رسید؟/ سخنگوی ایران‌ایر پاسخ می‌دهد"، کلیک کنید.