پیش بینی بارش پراکنده در لرستان

پیش بینی بارش پراکنده در لرستان

گولوپ/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان از پیش بینی بارش پراکنده در مناطق شمال شرق و مرکز استان خبر داد.

بهروز مرادپور امروز نهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی طی امروز برای اغلب نقاط استان پوشش ابر و ورزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید پدیده های قالب آسمان هستند.

وی خاطرنشان کرد؛ با توجه به بالا بودن شاخص های ناپایداری در مناطقی از شمال شرق و تا حدودی مرکز استان وقوع بارش هایی به صورت پراکنده گاهی همراه با رعد و برق با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان اضافه کرد: در نقاطی با مخاطراتی همچون اختلال در تردد لغزندگی سطح جاده ها احتمال ایجاد رواناب احتمال خسارت به برخی سازه ها و … همراه است.

مرادپور بیان کرد: از روز جمعه لغایت بعد از ظهر شنبه جو منطقه آرام و پایدار خواهد بود و مجدداً از شنبه شب تا صبح روز یکشنبه برای نواحی از جنوب شرق استان احتمال بارش های به صورت خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: از نظر نوسانات دمایی تا روز یکشنبه با آهنگی آرام روند افزایشی را نشان می دهند.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی بارش پراکنده در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی بارش پراکنده در لرستان"، کلیک کنید.