ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار گولوپ اظهار کرد: پیرو بررسی های نامحسوس انجام گرفته و گزارشات واصله تغییر غیرمنطقی و معناداری در حوزه قراردادهای اجاره در سطح شهر خصوصاً در واحدهای تجاری هسته مرکزی شهر مشاهده می شود.

وی اضافه کرد: صرف نظر از مسایل اقتصادی روز و تورم موجود که تاثیر مستقیم بر این مقوله دارد، ردپای برخی جریانات و دلالان و مشاورین املاک مجاز و غیرمجاز در این تغییر غیرمنطقی مشاهده می شود، که در نهایت منتهی به تضییع حقوق مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی و نارضایتی از عملکرد شرکت های مرتبط خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بررسی های میدانی و شناسایی افرادی که در این حوزه به عنوان اخلالگر نظام اقتصادی فعال هستند، توسط ضابطین قضایی خبر داد و گفت: با احراز هرگونه اتهام، متهم یا متهمان دستگیر شده و وفق موازین قانونی برخورد جدی و بدون اغماض از سوی دستگاه قضایی با اخلالگران در حوزه اجاره املاک و مستغلات انجام خواهد گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.