هیچ راه تحولی به جز انتخابات برای بهبود اوضاع وجود ندارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با گولوپ؛

هیچ راه تحولی به جز انتخابات برای بهبود اوضاع وجود ندارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیچ راه تحولی، اصلاح گرایانه و برای بهبود اوضاع متصور نیست، مگر اینکه از مسیر انتخابات بگذرد. اگر افرادی فکر می کنند، وضعیت ما، مطلوب نیست و نیازمند تحول است، گزینه ها را برای تغییر وضعیت در مقابل خود بچینند و مشاهده کنند که آیا درنهایت به راهی غیر از انتخابات می رسند.

محمدحسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ضرورت حضور نخبگان در انتخابات به خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، گفت: کشور با حضور نخبگان اداره می شود، پیشرفت و تحول پیدا می کند. اگر فکر می کنیم که اشکالاتی وجود دارد، باید نخبگان به آن موضوع ورود پیدا کنند.

ساعی با اشاره به اینکه نخبگان مباحث و گفتگو های ملی را ایجاد می کنند، اظهار کرد: این مباحث و گفتگو های ملی باعث می شوند تا مردم انتخاب های درستی داشته باشند.

به گفته وی، هیچ راه تحولی، اصلاح گرایانه و برای بهبود اوضاع متصور نیست، مگر اینکه از مسیر انتخابات بگذرد. اگر افرادی فکر می کنند، وضعیت ما، مطلوب نیست و نیازمند تحول است، گزینه ها را برای تغییر وضعیت در مقابل خود بچینند و مشاهده کنند که آیا درنهایت به راهی غیر از انتخابات می رسند.

مشارکت در انتخابات بخش جدی ای از روند اصلاحی مشکلات کشور است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اگر افرادی گوششان به دهان دشمن باشد، ما را به مسیر دیگری هدایت می کنند، ادامه داد: آنها ما را دعوت می کنند تا نسبت به خودکشی جمعی و نابودی خودمان اقدام کنیم؛ لذا ما نباید از آنها پیروی کنیم. درواقع، مشارکت در انتخابات بخش جدی ای از روند اصلاحی مشکلات کشور خواهد بود.

ساعی با بیان اینکه نخبگان درک خود را که به صورت عالمانه و وجوانی می پذیرند، باید به جامعه منتقل کنند، یادآور شد: آنها باید این اطمینان را به مردم جامعه بدهند که به غیر از مسیر انتخابات، راه و مسیر دیگری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مردم با درک این اتفاق و حرکت به سمت انتخابات، زیرساخت، زمینه و ذرات خانه ای را برای کشور ایجاد می کنند، عنوان کرد: با این اتفاق امنیت کشور بالاتر خواهد رفت و زمینه ای برای رشد و تحول برای حل مشکلات شکور ایجاد خواهد شد و غیر از انتخابات راهی وجود ندارد. اگر آحاد جامعه به سمتی به غیر از انتخابات حرکت کنند، راه اشتباهی را برگزیدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هیچ راه تحولی به جز انتخابات برای بهبود اوضاع وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هیچ راه تحولی به جز انتخابات برای بهبود اوضاع وجود ندارد"، کلیک کنید.