هر نوع تحولی در ایران مورد توجه خیرخواهان و بدخواهان کشورمان است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

هر نوع تحولی در ایران مورد توجه خیرخواهان و بدخواهان کشورمان است - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گولوپ، حجت الاسلام موحدی آزاد، دادستان کل کشور در جریان بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب کشوری پویا، تعیین کننده و موثر در منطقه و جهان بوده است.

وی بیان کرد: امروز هر نوع تحولی در ایران مورد توجه خیرخواهان و بدخواهان کشورمان است. در این 45 سال ملت ایران در همه صحنه ها بدخواهان را مایوس و خیرخواهان را امیدوار کرده اند.

وی تاکید کرد: امروز که 11 اسفند و روز سرنوشت ساز است، باید خیرخواهان را خرسند کنیم و ملت ایران به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت از روند انتخابات و دریافت گزارش تخلفات، گفت: ما از چند ماه گذشته ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی را در تهران و استان ها تشکیل دادیم و تا به امروز تخلف خاصی پیش نیامده و فقط موارد معدودی منجر به تشکیل پرونده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هر نوع تحولی در ایران مورد توجه خیرخواهان و بدخواهان کشورمان است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هر نوع تحولی در ایران مورد توجه خیرخواهان و بدخواهان کشورمان است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.