نام نویسی با تاخیر بیش از 27 هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور سراسری 

در گفت وگو با گولوپ مطرح شد؛

نام نویسی با تاخیر بیش از 27 هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور سراسری 

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش گفت: بیش از 27 هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور سراسری 1403 با تاخیر نام نویسی کردند.  

علیرضا کریمیان مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش در گفت وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، با بیان اینکه نام نویسی با تاخیر در نوبت دوم کنکور کارشناسی 1403 از(یک شنبه، 6 خرداد) آغاز شد و تا (دوشنبه، 7 خرداد) ادامه داشت، اظهار کرد: داوطلبانی که مایل باشند از نمره آزمون سراسری 1402 برای انتخاب رشته آزمون سراسری 1403 استفاده کنند، باید در یکی از دو نوبت آزمون سراسری 1403 ثبت نام می کردند. 

وی افزود: طی دو روز بیش از 22 هزار نفر نسبت به” ثبت نام با تاخیر” در نوبت دوم آزمون سراسری سال1403اقدام کرده اند، مهلت ثبت نام با تاخیر پایان می یابد و پس از آن ثبت نام جدیدی صورت نخواهد گرفت.

پایان خبر گولوپ/

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نام نویسی با تاخیر بیش از 27 هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور سراسری " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نام نویسی با تاخیر بیش از 27 هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور سراسری "، کلیک کنید.