میزگرد«موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری گولوپ، زمان برگزاری این نشست روز چهارشنبه 26 اردیبهشت از ساعت 20 تا 21:30 می باشد. علاقمندان به این نشست می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به این آدرس در اسکای روم شرکت کنند. شرکت و حضور در این میزگرد رایگان است.

به گزارش شفقنا، قرار است «مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه» موسسه بهاران برنامه های سال 1403 خود را با میزگرد «موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن » آغاز کند و از این به بعد هم برنامه های ماهانه خود را در فصول مختلف اطلاع رسانی می کند. همچنین کلاس های تخصصی و میان رشته ای این مدرسه و میزگردهای آن اعلام و برگزار خواهد شد.

مدرسه «روزنامه نگاری و مطالعات رسانه» موسسه بهاران تا به حال، چندین ورک شاپ و کلاس استانی و تخصصی برای اهالی رسانه، ارتباطات و پژوهشگران برگزار کرده است.

میزگرد«موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» برگزار می شود

5757

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میزگرد«موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میزگرد«موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» برگزار می شود"، کلیک کنید.