«منوری» جانشین موقت زاکانی در شهرداری تهران شد

بالاخره پس از چند روز شایعه و حرف و حدیث، علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای ایام مرخصی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری، طی نامه ای خطاب به رییس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه شهردار را به عنوان مسیول هماهنگی و پیگیری امور مدیریت شهری تهران معرفی کرد.

«منوری» جانشین موقت زاکانی در شهرداری تهران شد

آفتاب نیوز :

شهردار تهران برای ایام مرخصی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، طی نامه ای خطاب به رییس شورای اسلامی شهر تهران «مهدی منوری» مسیول هماهنگی و پیگیری امور مدیریت شهری تهران را معرفی کرد.

به نقل از پایگاه خبری شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای ایام مرخصی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم طی نامه ای خطاب به رییس شورای اسلامی شهر تهران مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه شهردار را به عنوان مسیول هماهنگی و پیگیری امور مدیریت شهری تهران معرفی کرد.

در متن نامه آمده است:

«آقای چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران

سلام علیکم

با احترام، با عنایت به حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، به استحضار می رساند در ایام مرخصی اینجانب از تاریخ 1403/03/22 لغایت 1403/04/08، مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه، مسیولیت هماهنگی و پیگیری امور را بر عهده خواهد داشت.»

منبع: پایگاه خبری شهر 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«منوری» جانشین موقت زاکانی در شهرداری تهران شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«منوری» جانشین موقت زاکانی در شهرداری تهران شد"، کلیک کنید.