مطالبه گری برای استمرار خط مشی دولت شهید رییسی بر عهده اصحاب فرهنگ و هنر است

مطالبه گری برای استمرار خط مشی دولت شهید رییسی بر عهده اصحاب فرهنگ و هنر است

گولوپ/مرکزی معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مطالبه گری برای تشکیل دولت اسلامی و استمرار خط مشی دولت شهید رییسی بر عهده اصحاب فرهنگ و هنر است.

سرهنگ امیرحسین بیاتی، هفتم خردادماه در سوگواره شهدای خدمت که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رمزهای ماندگاری و قوام نظام جمهوری اسلامی، زبان هنر است و نگاه دقیق اسلام به مسایل انسانی و اخروی با زبان هنر بیان شده است.

وی با بیان اینکه شهید جمهور تنها برای رضای خداوند کار می کرد افزود: انقلاب اسلامی به جهت اینکه رییس جمهور و مدیرانی را در تراز اسلام ناب پرورش داده است، باید به خودش ببالد.

بیاتی با اشاره به روابط دیپلماتیک خوب دولت سیزدهم با کشورهای همسایه گفت: در طول 45 سال گذشته همواره ما در تشکیل دولت اسلامی درجا می زدیم ولی با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تعهد جایگاه خودش را پیدا کرد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده تصریح کرد: در این انتخابات نیز رییس جمهوری با همین مشی و نگاه باید انتخاب شود و زبان رسای هنر می تواند در این مهم اثرگذار باشد.

بیاتی در پایان تاکید کرد: مطالبه گری برای تشکیل دولت اسلامی و استمرار خط مشی دولت شهید رییسی بر عهده اصحاب فرهنگ و هنر است.

به گزارش گولوپ، در این سوگواره، برنامه های متعدد از جمله شعر خوانی، تعزیه خوانی و اجرای سرود در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت اجرا شد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مطالبه گری برای استمرار خط مشی دولت شهید رییسی بر عهده اصحاب فرهنگ و هنر است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مطالبه گری برای استمرار خط مشی دولت شهید رییسی بر عهده اصحاب فرهنگ و هنر است"، کلیک کنید.