مشارکت 1500 مدرسه غیردولتی در رویداد بهار موعود – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

مشارکت 1500 مدرسه غیردولتی در رویداد بهار موعود - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گولوپ، احمد محمودزاده با اشاره به استقبال خوب و پرشور مدارس غیر دولتی و هییت امنایی سراسر کشور از رویداد فرهنگی بهار موعود گفت: در حدود یک هزار و 500 مدرسه غیر دولتی و هییت امنایی در رویداد بزرگ مهدوی در سراسر کشور شرکت کردند که بسیار قابل توجه است و نشان می دهد دانش آموزان و همکاران ما در مدارس غیر دولتی و هییت امنایی به توسعه فعالیت های فرهنگی و تربیتی اهتمام ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه در رویداد مهدوی بهار موعود ویژه مدارس غیر دولتی و هییت امنایی تعداد 926 موکب انتظار برپا شد، گفت: دانش آموزان 1377 مدرسه در سراسر کشور در این روز سرود سلام فرمانده را به صورت دسته جمعی در مدارس خود همخوانی کردند.

محمودزاده برگزاری یک هزار و 133 جشن خانوادگی پدر و پسری و مادر و دختری را از دیگر برنامه های مورد استقبال این رویداد بزرگ مهدوی دانست و افزود: طرح خدمت رایگان مهدوی از دیگر برنامه های رویداد بهار موعود بود که با استقبال قابل توجهی از طرف اولیای دانش آموزان روبرو شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش توسعه فعالیت های فرهنگی و تربیتی در مدارس غیردولتی و هییت امنایی را از سیاست های جدی این سازمان دانست و افزود: تجربه نشان داده است اگر برای دانش آموزان ما در زمینه های تربیتی برنامه داشته باشیم با مشارکت جدی و فعالانه آنها روبرو خواهیم بود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی دانش آموزان مورد تاکید است، تصریح کرد: تقویت مبانی دینی و اعتقادی در دانش آموزان مدارس غیر دولتی مورد توجه ماست و در این زمینه برنامه های خوبی در حال اجراست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت 1500 مدرسه غیردولتی در رویداد بهار موعود – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت 1500 مدرسه غیردولتی در رویداد بهار موعود – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.