فرآیند استانداردسازی مدارس لرستان در دست انجام است

فرآیند استانداردسازی مدارس لرستان در دست انجام است

به گزارش گولوپ لرستان، اصغر آقایی چگنی در نشست خبری با خبرگزاری های استان در این رابطه گفت : فرآیند استاندارد سازی سیستم گرمایشی طی 3 مرحله انجام میشوند که مرحله نخست حذف بخاری های نفتی غیر استاندارد از مدارس است مرحله دوم حذف بخاری های غیراستاندارد مدارس استان است و مرحله سوم که مهمترین مراحل این فرایند بوده و مشکلاتی هم ایجاد کرد اورهال سیستم های گرمایشی فرسوده مدارس می باشد که سیست های مدارس بایستی اورهال و تعمیر شوند .

وی افزود : فرآیند استانداردسازی از سال 1392 شروع شده و 8818 کلاس درس که غیراستاندارد است در دستور کار قرار گرفت تا استاندارد سازی آنها صورت گیرد .

معاون فنی اداره کل نوسازی تجهیز و توسعه مدارس استان لرستان ادامه داد : سیستم گرمایشی 7142 کلاس درس تا سال 1400 طی این فرآیند استانداردسازی شد و سال 1401 نیز تعداد 240 کلاس درس نیز تعمیر و استانداردسازی گردید.

آقایی تصریح کرد : در سال 1402 نیز 1436 کلاس درس نیاز به تجهیز سیستم های گرمایشی دارند که 1144 کلاس درس دارای بخاری گازی و 292 کلاس درس دارای بخاری نفتی داریم که بایستی مجهز به سیستم گرمایشی روز شوند و طبق پیگیری های در دست اقدام به محض رسیدن گاز تبدیل به احسن می شوند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرآیند استانداردسازی مدارس لرستان در دست انجام است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرآیند استانداردسازی مدارس لرستان در دست انجام است"، کلیک کنید.