ضرورت توسعه زیرساخت های بنادر برای حضور سرمایه گذاران

وزیر راه تاکید کرد:

ضرورت توسعه زیرساخت های بنادر برای حضور سرمایه گذاران

وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران به دلیل موقعیت های مناسب سرزمین فرصت های لجستیکی و ترانزیتی است و در این راستا باید به توسعه زیرساخت ها به ویژه با منابع بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری بپردازیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، مهرداد بذرپاش در  آیین افتتاح هم زمان 27 پروژه بندری و دریایی گفت: – وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران سرزمین فرصت های لجستیکی و ترانزیتی است و در این راستا باید به توسعه زیرساخت ها به ویژه با منابع بخش خصوصی بپردازیم.

 وزیر راه و شهرسازی گفت : دریامحور مورد تاکید رییس جمهور شهید بوده و در سیاست های رهبر معظم انقلاب به آن تاکید شده است و یکی از امید های توسعه آینده کشور است.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه ها در 6 استان ساحلی در روز جاری و آغاز عملیات اجرایی سایر پروژه ها، تاکید کرد: آمار و اطلاعات مربوط به این پروژه ها باید به سمع و نظر سرمایه گذاران برسد.

بذرپاش همچنین از تلاش استانداران این استان ها تقدیر کرد و گفت: حمایت آنان اجرای پروژه ها را تسریع و تسهیل کرده است.

به گزارش گولوپ، این 27 پروژه بندری و دریایی در استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، مازندران و گیلان به صورت ویدیوکنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی، جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه افتتاح شد.

همچنین در این مراسم عملیات اجرایی 23 پروژه زیرساختی مهم در استان های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، مازندران و گیلان، آغاز شد.

جمع کل ارزش روز پروژه های قابل افتتاح در روز جاری 120هزار میلیارد ریال است که 115هزار میلیارد ریال آن از محل منابع داخلی تامین شده و پنج هزار میلیارد ریال دیگر سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت توسعه زیرساخت های بنادر برای حضور سرمایه گذاران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت توسعه زیرساخت های بنادر برای حضور سرمایه گذاران"، کلیک کنید.