شکارچیان غیرمجاز در دام پلیس/ کشف لاشه 4 قلاده گراز

شکارچیان غیرمجاز در دام پلیس/ کشف لاشه 4 قلاده گراز

گولوپ/کرمانشاه  فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از دستگیری شش شکارچی غیر مجاز در این شهرستان و کشف لاشه چهار قلاده گراز از آنها خبر داد.

 سرهنگ شهرام کسانی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی ثلاث باباجانی مبنی بر حضور تعدادی شکارچی غیرمجاز در کوه های شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور تیم هایی از پلیس و با همکاری ماموران سپاه مستقر در منطقه، طی عملیاتی غافلگیرانه شش شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

کسانی یادآوری کرد: در همین راستا و پس از بازرسی از دو دستگاه خودرو متعلق به شکارچیان، لاشه چهار قلاده گراز به همراه یک قبضه سلاح کشف شد.

رییس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی شکارچیان غیرمجاز به دستگاه قضایی خبر داد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکارچیان غیرمجاز در دام پلیس/ کشف لاشه 4 قلاده گراز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکارچیان غیرمجاز در دام پلیس/ کشف لاشه 4 قلاده گراز"، کلیک کنید.