شهدا قطب نمای جامعه اسلامی هستند – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

شهدا قطب نمای جامعه اسلامی هستند - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گولوپ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده عصر یکشنبه در یادواره 152 شهید انتظامی استان هرمزگان که در سالن جلسات شرکت گاز برگزار شد، با بیان اینکه شهدا به جامعه حیات می بخشند، اظهار کرد: یادواره شهدا مایه خیر و برکت است و هرگاه پرچمی علم می شود، شهید تربیت می شود.

وی، با بیان این نکته که شهدا خون تازه ای در رگ های جامعه و جوانان تزریق می کنند، عنوان کرد: اینکه رهبر انقلاب از شهدا به عنوان نماد یاد می کنند به همین دلیل است که نمادها می توانند جهت و مسیر را مانند قطب نما نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: نسل جدید باید آگاه باشد قدرت ایران قوی به برکت شهدا است. نام شهید امروز باید در جامعه به عنوان لنگرگاه اصلی استقرار عزت و هویت ارزش ها شناخته و نهادینه شود.

حجت الاسلام عبادی زاده، نشانه ها و نماد شهدا را برای جلوگیری از گم کردن راه درست دانست و افزود: امروز می بینیم که هر شهیدی که بر دستان مردم تشییع می شود دشمن به لرزه می آید و دشمن آگاه است که با فرهنگ ایثار و شهادت که در کشور نهادینه شده است نمی تواند مقابله کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد آگاهنه یا ناآگاهانه امنیت داخلی، اقتصادی، بین المللی و روانی جامعه به خطر می اندازند که عزیز نیروی انتظامی در برابر این نا امنی ها ایستادگی کردند و هزینه هایی هم دادند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر ما به عنوان مسیول از شهدا غافل شویم و خانواده های شهدا احساس دلتنگی کنند، خداوند ما را نخواهد بخشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهدا قطب نمای جامعه اسلامی هستند – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهدا قطب نمای جامعه اسلامی هستند – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.