شاهکار بی ام و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان

شاهکار بی ام و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان

به گزارش گولوپ، این شرکت همچنین موتورسیکلت های اسپرت جذابی تولید می کند، از جمله مدل محبوب S1000 RR که اکنون برای ساخت مدل M 1000 RR – یکی از قدرتمندترین موتورسیکلت های با مجوز حرکت در جاده های معمول- تقویت شده است.

بر اساس گزارش مجله گولوپ، با نگاهی به M 1000 RR، بلافاصله مشخص می شود که این یک موتورسیکلت ورزشی معمولی نیست. بدنه این موتور کاملاً از فیبر کربن آزمایش شده آیرودینامیکی ساخته شده و دارای باله های بزرگ فیبر کربنی در جلو برای افزایش نیروی رو به پایین است که این تصور را ایجاد می کند که بدون آن ها، موتور هنگام شتاب گیری به سمت عقب واژگون می شود.

موتور چهار سیلندر 999 سی سی تنها یک سانتی متر بزرگ تر از کاوازاکی H2 است، اما پنج اسب بخار قدرت بیشتری تولید می کند و M1000 RR را به نهایت سرعت بیش از 302 کیلومتر در ساعت می رساند. راحتی در این موتورسیکلت اندک است، اگرچه دستگیره های گرم به صورت استاندارد وجود دارند. همان طور که انتظار می رود، اکثر ویژگی ها از جمله کنترل پرتاب، کنترل لغزش، کنترل کشش دینامیکی، حالت های سواری چندگانه و سیستم ABS Pro عمدتاً متمرکز بر عملکرد موتورسیکلت هستند.

این خودرو به عنوان یک موتورسیکلت مسابقه ای استاندارد 38،740 دلاری، هیچ جایگاه واقعی در جاده به جز رساندن شما به پیست ندارد. آن ها فقط می خواستند بهترین موتورسیکلتی که می توانستند را بسازند، فقط به این دلیل که می توانستند. نتیجه شگفت انگیز است.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاهکار بی ام و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاهکار بی ام و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان"، کلیک کنید.