ساکت الهامی: هواداران ما را ببخشند

ساکت الهامی: هواداران ما را ببخشند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از هواداران می‌خواهم که ما را ببخشند چون روز آخر اتفاقاتی افتاد که خوب نبود اما در آینده جبران می‌کنیم.

به گزارش گولوپ، ساکت الهامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هواداران می‌خواهم که ما را ببخشند چون روز آخر اتفاقاتی افتاد که خوب نبود اما در آینده جبران می‌کنیم. از حدادیان و مهندس بایندریان تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی ادامه داد: همه بازیکنان ما که قرارداد دارند در تمرین حضور دارند. فقط گلر برزیلی ما امشب می‌رسد و محمد عباس‌زاده نیز با هماهنگی در تمرین حاضر نشده است. ما تنها تیمی هستیم که ۹۰ درصد تیم خود را داریم و از زمان حضور من در نساجی، بازیکنان آن قدر خوب کار کردند که با رفتن آزادی، یکی دو بازیکن به ما اضافهخواهند شد تا تیمی یک دست و خوب را روانه مسابقات کنیم.

الهامی اضافه کرد: آرزوی من این است که برگردیم به حالتی که تیم‌ها از ما بترسند. من برای همه تیم‌ها احترام خاصی قائلم اما از هیچکدام ترسی نداریم. از زمانی که من آمدم، از ۱۲ بازی ۲۰ امتیاز گرفتیم و جزو تیم‌های خوب بودیم. کمبودهایی داریم. اول دنبال بازیکنان داخلی هستیم و اگر نباشند، سراغ نساجی خواهیم رفت.

ادامه دارد …

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساکت الهامی: هواداران ما را ببخشند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساکت الهامی: هواداران ما را ببخشند"، کلیک کنید.