رژیم صهیونیستی شمر و یزید زمان ما است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

رژیم صهیونیستی شمر و یزید زمان ما است - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گولوپ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر دوشنبه در اجتماع تاسوعاییان بندر دیر با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: از قمر بنی هاشم علیه السلام درس بصیرت، جهاد در راه خدا، دفاع از ولایت، جانبازی، ایثارگری، شهادت طلبی و دشمن شناسی بیاموزیم.

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه اهداف قیام امام حسین علیه السلام بویژه مبارزه با ظلم را فراموش نکنیم، افزود: امروز بزرگترین ظلم در جهان ما، ظلم به ملت فلسطین و مردم غزه است.

وی ادامه داد: امروز جنایتکاران صهیونیستی، شمرها و عبید الله بن زیادها و یزیدهای زمان ما هستند.

حسینی افزود: امروز ملت مظلوم فلسطین و مردم غزه مظلوم ترین ها هستند.

امام جمعه دیر گفت: مسئله اول جهان اسلام غزه است و باید در همه عزاداری‌ها و اجتماعات ما موضوع دفاع از ملت مظلوم و مقتدر غزه فراموش نشود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف قیام حسینی مبارزه با ظلم است نه تنها ظلم یزید بلکه تا قیامت، عنوان کرد: در داخل کشور با وحدت و همدلی برای حل مشکلات و گرفتاری‌ها کنار هم باشیم.

حسینی ابراز کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب بتواند در راستای اهداف قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام و آرمان‌های امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری حرکت کند.

وی با اشاره به گرمای هوا، خواستار صرفه جویی در مصرف برق شد و افزود: همه شهروندان در مصرف برق مراعات و صرفه جویی کنند تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رژیم صهیونیستی شمر و یزید زمان ما است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رژیم صهیونیستی شمر و یزید زمان ما است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.