دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن اهتمام دارد

دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن اهتمام دارد

گولوپ/فارس سخنگوی دولت با اشاره به اهتمام ویژه دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن، گفت: ساخت مسکن را باید به گونه ای راهبری کرد که همراه با ایجاد تورم نشود.

علی بهادری جهرمی امروز (22 بهمن ماه) در نشست با مسیولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز، اظهار کرد: موتور پیشران کشور، نخبگان، دانشگاه ها و دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه فضای حمایت از شرکت های دانش بنیان و نخبگان در کشور فراهم شده است، ادامه داد: دشمن به دنبال تاریک کردن فضای ذهنی نخبگان نسبت به آینده است تا فرصت تولید علم و پیشرفت نداشته باشند.

سخنگوی دولت با تصریح اینکه دشمنان از قدرت ایران در عرصه های مختلف می ترسند، بیان کرد: نتیجه استقامت ملت ایران در برابر تحریم ها و مقابله ایران اسلامی با استکبار در دنیا، از بین رفتن هیمنه پوشالی این قدرت هاست.

بهادری جهرمی با بیان اینکه امسال چند موسسه اعتباری را منحل کردیم، ادامه داد: در راستای کنترل تورم، تولید نقدینگی کاهش پیدا کرده است که با نگاه به آمارهای اقتصادی می توان متوجه آن شد.

به گزارش گولوپ به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، او با اشاره به اهتمام دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن، گفت: ساخت مسکن را باید به گونه ای راهبری کرد که همراه با ایجاد تورم نشود و در زمینه حکمرانی بر مسایل کشور به صورت متوازن اداره شود.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن اهتمام دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن اهتمام دارد"، کلیک کنید.