جدیدترین لیست قیمت لوله پارس پلاست زنده رود :روش های انتخاب و نکات فنی

لوله های پارس پلاست زنده رود یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف از جمله آب رسانی فاضلاب کشاورزی و صنایع ساختمانی هستند. این مقاله به بررسی ساختار ویژگی ها کاربردهای صنعتی و مواردی که باید هنگام خرید و استفاده از این لوله ها در نظر داشت می پردازد. همچنین تجربه شخصی خود را از خرید این محصولات به اشتراک می گذارم و به مسائل فنی آن اشاره می کنم.

جدیدترین لیست قیمت لوله پارس پلاست زنده رود :روش های انتخاب و نکات فنی

لوله پلیکا یکی از انواع لوله های پلیمری است, که به دلیل قیمت مناسب, اجرای آسان, کیفیت خوب و وزن سبک کاربردهای زیادی در بخش های مختلف ساختمانی و صنعتی دارد. بیشترین مصرف لوله پلیکا در لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی هواکش, لوله کشی کشاورزی و پوشش دهنده سیم های برق و مخابراتی است.

یکی از برندهای بسیار خوبی که در 10 سال اخیر وارد بازار و کار تولید لوله و اتصالات پلیکا شده است, کارخانه پارس پلاس زنده رود اصفهان است که بدون تبلیغات خاصی و فقط با ارایه یک لیست قیمت مناسب و کار مستمر در زمینه تولید با کیفیت و قیمت مناسب توانسته جای حوبی در بازار باز کرده و بسیاری از برندهای مطرح را به چالش بکشد.  پارس پلاست زنده رود از با سابقه ترین برندهای تولیدکننده لوله پلیکاست که در عین کیفیت بسیار بالا, قیمت مناسبی داشته و در بین پرفروش ترین مارک های لوله پلیکا در ایران قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره, استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور و خرید به سایت اینترنتی فروشگاه پایپ بازار نمایندگی پارس پلاست در تهران تماس بگیرید.

اصول عملکرد لوله های پارس پلاست زنده رود

لوله های پارس پلاست زنده رود عمدتاً از پلی اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده اند که این ماده از نظر مقاومت در برابر فشار و خوردگی دارای مزیت های زیادی است. این لوله ها بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند و با به کارگیری فناوری های پیشرفته عملکرد بالایی در شرایط مختلف محیطی دارند.

اجزای اصلی لوله های پارس پلاست زنده رود

لوله های پارس پلاست شامل اجزای اصلی زیر می شوند :

  • پلی اتیلن : ماده ای مقاوم در برابر خوردگی و فشار
  • اتصالات استاندارد : برای تسهیل نصب و کاربرد در شرایط مختلف
  • درپوش و شیرآلات همگام با لوله : برای کنترل و مدیریت جریان آب یا مایعات دیگر

انواع لوله های پارس پلاست و کاربردهای آن ها

لوله های پارس پلاست در سایزها و قطرهای مختلف تولید می شوند تا بتوانند نیازهای گوناگون صنایع را پوشش دهند. از جمله :

  • لوله های فشار قوی : مناسب برای شبکه های آب رسانی و آتش نشانی
  • لوله های فشار متوسط : برای کشاورزی و آبیاری قطره ای
  • لوله های فشار ضعیف : کاربرد در فاضلاب و سیستم های زهکشی

مثال های کاربردی

  • صنعت کشاورزی : برای سیستم های آبیاری قطره ای و انتقال آب در مزارع
  • صنایع ساختمانی : جهت انتقال آب و سیستم های فاضلاب در ساختمان های مسکونی و تجاری
  • شهرداری ها و پروژه های عمرانی : به منظور شبکه های توزیع آب و سیستم های دفع فاضلاب

مزایای استفاده از لوله های پارس پلاست

این لوله ها به دلیل دوام بالا وزن کم و نصب آسان به ویژه در پروژه های ساختمانی و عمرانی به طور گسترده استفاده می شوند. علاوه بر این مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی سخت و عدم نیاز به نگهداری مداوم باعث می شود که انتخابی محبوب در صنایع مختلف باشند.

لوله و اتصالات پارس پلاست به دلیل اینکه از یک برند هستند, با هم کاملا مچ بوده و نسبت با انواع لوله و اتصالاتی که در برندهای مختلفی تولید میشوند,یکپارچگی و کیفیت بیشتری دارند. در لیست قیمت پارس پلاست میتوانید علاوه بر انواع لوله از سایزهای کوچک تا بزرگ, انواع اتصالات مختلف قدیمی و جدید از جمله موفه پلیکا, اتصالات دوسرکوپله, کوپلینگ ترمزدار و بدون ترمز تولید میکند.

لوله های فاضلابی پارس پلاست زنده رود در لیست  قیمت در سایزهای  32,40,50,63,75,90,110,125,160,200,250,315 موجود هستند. لوله های ناودانی پارس پلاست از سایز 50 تا 125 تولید میشوند. پارس پلاست لوله های برقی خم گرم و سرد نیز تولید میکند. 

زانو 90 درجه, زانو 45 درجه, سه راهی 90 و 45 درجه, سه راهی مساوی و تبدیل, تبدیل پلیکا, سیفون یا شترگلویی, بوشن یا کوپلینگ, چهار راه پلیکا,سراه خم,درپوش, فلنج پلیکا, دریچه بازدید, سه راهی بازدید, کلاهک و موفه از اتصالات پارس پلاست هستند. برخی از اقلام عمومی مانند زانو و سه راهی در انواع سبک تر و ناودانی نیز تولید میشوند.

نکات فنی مهم هنگام خرید لوله های پارس پلاست

  1. سایز و قطر لوله : انتخاب صحیح سایز و قطر لوله بسته به نیاز و میزان جریان مایع
  2. فشار کاری : اطمینان از تحمل فشار لوله مطابق با نیاز پروژه
  3. کیفیت اتصالات : استفاده از اتصالات همگام و استاندارد جهت جلوگیری از نشت مایعات

جدول مشخصات فنی لوله های پارس پلاست

نوع لوله

قطر (میلی متر)

فشار کاری (بار)

کاربرد اصلی

فشار قوی

۵۰-۲۰۰

۱۰-۱۶

آب رسانی آتش نشانی

فشار متوسط

۵۰-۱۵۰

۶-۱۰

آبیاری کشاورزی

فشار ضعیف

۴۰-۱۰۰

۴-۶

فاضلاب زهکشی

تجربه شخصی از خرید و استفاده

به شخصه تجربه خوبی از خرید لوله های پارس پلاست زنده رود دارم. نصب آسان این لوله ها در پروژه آبیاری یکی از مزارع با استفاده از اتصالات همگام و کیفیت بالای مواد اولیه باعث شد تا بهره وری پروژه به طور چشم گیری افزایش یابد. این محصولات در طول زمان با نگهداری حداقلی توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. برای دریافت لیست قیمت پارس پلاست با ما تماس بگیرید.

نکات پایانی

به طور کلی لوله های پارس پلاست زنده رود یکی از بهترین انتخاب ها برای پروژه های صنعتی و ساختمانی هستند. این محصولات به دلیل کیفیت بالا و تنوع در اندازه ها و کاربردها از مقاومت خوبی برخوردارند و می توانند نیازهای مختلف پروژه ها را برآورده کنند.

پرسش و پاسخ های متداول

۱. آیا لوله های پارس پلاست زنده رود قابل استفاده در محیط های صنعتی سخت هستند؟ بله این لوله ها به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگی گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های صنعتی سخت هستند.

۲. آیا لوله های پارس پلاست مناسب برای استفاده در پروژه های فاضلاب هستند؟ بله نوع فشار ضعیف این لوله ها مخصوصاً برای سیستم های فاضلاب و زهکشی طراحی شده است.

۳. چطور می توان فشار مناسب برای لوله های پارس پلاست را انتخاب کرد؟ بسته به نوع پروژه و فشار مایعی که قرار است در سیستم جریان یابد می توانید با توجه به جدول فشار کاری لوله مناسب را انتخاب کنید.

با انتخاب صحیح این محصولات و در نظر گرفتن نیازهای پروژه می توانید از مزایای آنها بهره مند شوید و کارآیی و طول عمر سیستم های خود را افزایش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جدیدترین لیست قیمت لوله پارس پلاست زنده رود :روش های انتخاب و نکات فنی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جدیدترین لیست قیمت لوله پارس پلاست زنده رود :روش های انتخاب و نکات فنی"، کلیک کنید.