ترافیک پرحجم و روان در محورهای شمالی کشور – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

ترافیک پرحجم و روان در محورهای شمالی کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا در فت و گو با گولوپ اعلام کرد که ترافیک در محورهای شمالی کشور پرحجم اما روان است.

وی افزود: در جاده چالوس به ویژه در محدوده پل زنگوله و سیابیشه ترافیک پرحجم گزارش شده و پس از آن در طول مسیر تردد به صورت روان در جریان است.

همچنین حجم ترافیک از سمت جنوب به شمال محور چالوس در حال کاهش است و تنها در محدوده دهانه شمالی تونل البرز در آزادراه و جاده قدیم تا پیچ پل زنگوله ترافیک پرحجم مشاهده می شود اما در ادامه مسیر تردد به صورت روان جریان دارد.

سرهنگ خانپور با توصیه به رانندگان برای رعایت نکات ایمنی گفت: به منظور حفظ ایمنی خود و دیگر کاربران جاده ای رانندگان باید فاصله طولی را رعایت کنند از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتماً قبل از سفر از وضعیت ترافیکی و جوی مسیر مطلع شوند. همچنین استفاده از تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن در جاده های کوهستانی به ویژه در شرایط نامساعد جوی ضروری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک پرحجم و روان در محورهای شمالی کشور – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک پرحجم و روان در محورهای شمالی کشور – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه