تاکید مدیر آبفای خرم‌آباد بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان

تاکید مدیر آبفای خرم‌آباد بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان

به گزارش گولوپ لرستان ، وی بیان داشت: قطع برق نیز سبب خاموشی تأسیسات و برق چاه ها ، ایستگاه های پمپاژ و… شده که دراین شرایط باید در مصرف برق و آب صرفه جویی کنیم.

قاسمی منش گفت: به منظور برخورداری همگان از نعمت آب در تمام ساعت های شبانه روز، رعایت مصرف درست آب ضروری است .
وی یادآور شد که ظرفیت تولید و ذخیره سازی آب شرب شهروندان متناسب با نیازهای آبی پیش بینی شده ؛ اما در صورت کاهش مدت قطعی برق و نیز همراهی و همکاری مردم شاهد اختلال جدی در جریان توزیع آب به مدت طولانی نخواهیم بود.

مدیر آبفای خرم‌آباد تصریح کرد : در این وضعیت مناطقی هم وجود دارد که به رغم نداشتن مشکل قطعی آب ، ساکنان آنها توجه چندانی به بحران کم آبی نداشته و همچنان از پرمصرف ها به شمار می آیند لیکن قطعی شاید تلنگری برای پایان دادن مصرف بی رویه باشد.

قاسمی منش افزود : با فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام به خصوص در دهه اول محرم و افزایش مصارف هیات های مذهبی و همچنین افزایش مسافران که مصارف آب را به شدت بالا برده توجه به صرفه جویی در مصرف آب را دو چندان نموده است.

وی تاکید کرد : یادمان نرود که دود مصرف بی رویه آب به چشم هموطنان محروم خواهد رفت و اگر الگوی های مصرف را رعایت نکنیم خود نیز مبتلا به این مشکلات خواهیم شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید مدیر آبفای خرم‌آباد بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید مدیر آبفای خرم‌آباد بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان"، کلیک کنید.