بیش از 500 نفر در کاهش اختلافات و دعاوی در استان دارای ابلاغ هستند

بیش از 500 نفر در کاهش اختلافات و دعاوی در استان دارای ابلاغ هستند

گولوپ/اردبیل رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: بیش از 500 نفر در کاهش اختلافات و دعاوی در استان دارای ابلاغ بوده و مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین علوی 28 بهمن در جمع خبرنگاران با تاکید بر نقش مهم داوران، صلح یاران و میانجیگران در کاهش اختلافات و دعاوی، بیان کرد: مجموعاً بیش از 500 نفر در این حوزه ها در استان دارای ابلاغ بوده و مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: در حال حاضر مراحل صدور ابلاغ 100 نفر دیگر در حال انجام است و امیدواریم تا ایام عید بتوانیم از ظرفیت این افراد جدید در جهت برقراری صلح و سازش استفاده کنیم.

علوی اضافه کرد: بیش از هزار پرونده طی سال جاری با استفاده از ظرفیت صلح یاران، میانجیگران و داوران مختومه شده است.

رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل خاطرنشان کرد: وجود این افراد قطعاً تاثیر مثبت و بسزایی در کاهش ورودی پرونده ها دارد به طوری که وقتی مردم صلح یاران را که برخاسته از دل مساجد و محله های خود هستند می بینند برای مشکلات حقوقی دیگری که پیش می آید ابتدا به این صلح یاران مراجعه می کنند و این موضوع به خودی خود موجب کاهش ورودی پرونده ها می شود.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 500 نفر در کاهش اختلافات و دعاوی در استان دارای ابلاغ هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 500 نفر در کاهش اختلافات و دعاوی در استان دارای ابلاغ هستند"، کلیک کنید.