بوستان دانش آموزی در بردستان افتتاح شد – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

بوستان دانش آموزی در بردستان افتتاح شد - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گولوپ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در آیین روز درختکاری و افتتاح بوستان دانش آموزی در دبیرستان دکتر شریعتی و جوادلایمه (ع) بردستان، اظهار داشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب کاشت درخت یک کار دینی و انقلابی است.

امام جمعه بندر دیر افزود: درختان و جنگل ها علاوه بر حفظ محیط زیست، در بحث اقتصاد کشور نیز تاثیرگذار هستند.

حسینی با بیان اینکه بسیاری از وسایلی که روزانه استفاده می کنیم بوسیله چوب درختان تولید شده اند، بیان کرد: علاوه بر آن درختان نقش مهمی در جلوگیری از ریزگردها و جذب آب های سطحی و جلوگیری از فرسایش خاک دارند.

وی تاکید کرد: در آموزه های اسلامی روایات زیادی درباره کاشت و آبیاری درختان و حفاظت از آنها وجود دارد و مجموعه این آموزه ها نشان می دهد نقش درخت و جنگل و مراتع در زندگی انسان ها مسیله حیاتی است.

امام جمعه دیر بر حفاظت و پاسداری از محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت در طول 4 سال در کشور را عملیاتی کنیم.

مرادی مدیر دبیرستان دکتر شریعتی بردستان گفت: برای اجرای پروژه بوستان دانش آموزی این آموزشگاه 800 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسیولان به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، افزود: دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند و باید برای رشد و بالندگی آنها سرمایه گذاری کنیم.

مرادی از اداراتی که در راه اندازی بوستان دانش آموزی همکاری داشته اند، قدردانی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوستان دانش آموزی در بردستان افتتاح شد – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوستان دانش آموزی در بردستان افتتاح شد – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.