برسی گیمبال ژیون Zhiyun-Tech WEEBILL-2

نقدر و برسی

برسی گیمبال ژیون Zhiyun-Tech WEEBILL-2

گیمبال ژیون Zhiyun-Tech WEEBILL-2

گیمبال 3 محوره Zhiyun-Tech WEEBILL-2 با صفحه چرخان
گیمبال 3 محوری Zhiyun-Tech WEEBILL 2 که کمی بزرگتر از مدل قبلی خود طراحی شده است تا وزن 7.3 پوند (3.3 کیلوگرم) را پشتیبانی می کند و دارای سنسور Infineon است که پایداری را بهبود می بخشد و پاسخگویی را آسان تر می کند. دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 2.9 اینچی است که می تواند تا زاویه دلخواه بچرخد و در صورت عدم نیاز تا شود. صفحه نمایش لمسی به شما امکان می دهد تنظیمات را انجام دهید تصویر خود را کنترل کنید و ویژگی های خاصی مانند حرکت حرکتی حرکت آهسته و بدون نیاز به برنامه همراه را انتخاب کنید. چرخ فوکوس فوکوس الکترونیکی دیافراگم و ISO را در صورت استفاده با دوربین ها و لنزهای سازگار کنترل می کند. همچنین می توان از آن برای کنترل موتورهای لنز (که باید جداگانه خریداری شود) استفاده کرد.

مینی سه پایه همراه را می توان به دسته اصلی گیمبال متصل کرد تا از آن به عنوان دسته حالت نگهدارنده برای عکس های با زاویه کم استفاده شود. همچنین می توان آن را به پایین دسته اصلی متصل کرد تا به عنوان یک دسته برای افزایش طول یا به عنوان پایه عمل کند.

WEEBILL 2 تا 9 ساعت با باتری های همراه کار می کند که می تواند با استفاده از شارژر سریع 15 ولت USB PD که به طور جداگانه فروخته می شود در حدود 1.5 ساعت به طور کامل شارژ شود.

برنامه موبایل iOS/Android دارای ویژگی هایی مانند بررسی تعادل تغییر حالت و فعال سازی دوربین از راه دور برای گرفتن عکس و فیلم است. برای کار از راه دور مینی سه پایه به شما امکان می دهد گیمبال را روی یک سطح صاف قرار دهید و در حالی که در فاصله ایستاده اید دوربین را از تلفن هوشمند یا تبلت خود کنترل کنید.
توابع دیگر
قابلیت چرخش 360 درجه افقی
340 درجه شیب و چرخش رول
حالت عمودی و افقی
محل نصب روزت با محل نصب کناری گیمبال مرکزی 1/4 اینچ – 20
فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز
بلوتوث 5.0
کابل های کنترل دوربین برای عملکردهای مختلف دوربین های سازگار Canon Panasonic و Sony وجود دارد
برای حمل و نقل و ذخیره سازی تا حدودی قابل جمع شدن است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون Zhiyun-Tech WEEBILL-2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون Zhiyun-Tech WEEBILL-2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه