برسی گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE-M3 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer (Pro Kit)

نقدر و برسی

گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE-M3 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer (Pro Kit)

Zhiyun-Tech CRANE-M3 3-Axis Gimbal (کیت حرفه ای)

CRANE-M3 3-Axis Gimbal Stabilizer Pro کوچک، سبک و شیک از Zhiyun-Tech برای دوربین های کامپکت، گوشی های هوشمند و دوربین های اکشن طراحی شده است.

طراحی جمع و جور آن به شما این امکان را می دهد که آزادانه دوربین خود را برای مدت زمان طولانی تری مانور دهید و به راحتی می توانید هنگام سفر آن را با خود حمل کنید. ویژگی های جدید شامل نور فشرده یکپارچه با فیلترهای رنگی و دمای رنگ قابل تنظیم، نمای بیرونی سفید براق، صفحه نمایش 1.22 اینچی تمام رنگی OLED، شارژ سریع PD، هشت ساعت کارکرد، و صفحه پایه با رهاسازی سریع که سریعتر از همیشه است. . این کیت پرو شامل میکروفون، کوله پشتی و گیره گوشی هوشمند است.

CRANE-M3 پان 360 درجه، شیب 309 درجه و چرخش 333 درجه را در هفت حالت عملیاتی، از جمله دنبال کردن، دنبال کردن حرکت، POV، عمودی، GO، قفل و حالت‌های گرداب ارائه می‌کند و می‌تواند به صورت دستی تنظیم شود. در صورت نیاز با استفاده از باتری داخلی 1150 میلی آمپر ساعتی که می توان آن را با استفاده از کابل USB Type-C ارائه شده شارژ کرد، تقریباً هشت ساعت کار می کند و همچنین می توانید هنگام کار با گیمبال با استفاده از پاوربانک گیمبال را شارژ کنید. صفحه نمایش OLED رنگی حالت عملکرد انتخاب شده، سطح باتری، وضعیت بلوتوث/Wi-Fi و سایر عملکردها را تأیید می کند. علامت‌های مقیاس و قفل‌های حافظه به شما کمک می‌کنند تا دوربین را متعادل کنید و موقعیت تعادل را برای دوربین در حال استفاده قفل کنید.

از طریق Wi-Fi داخلی، گیمبال را می‌توان با دوربینی که دارای Wi-Fi است که از کنترل از راه دور زوم، شاتر و شروع/توقف ویدیو پشتیبانی می‌کند، همگام‌سازی کرد، یا می‌توانید از کابل کنترل دوربین و پورت USB Type-C استفاده کنید. از صفحه پایه برای کنترل شاتر دوربین و همچنین شارژ دوربین استفاده کنید. از طریق بلوتوث داخلی، دوربین با دانلود رایگان برنامه تلفن همراه ZY Play برای iOS و Android همگام‌سازی می‌شود تا عملکرد بیشتری ارائه دهد. این برنامه کنترل از راه دور بسیاری از عملکردهای گیمبال را ارائه می دهد و دارای ویژگی های فیلم سازی مانند حرکت آهسته، پانوراما و ضبط حرکت آهسته است. چراغ LED یکپارچه به شما امکان می دهد بدون نیاز به نورهای خارجی از نور جامد برای سوژه خود استفاده کنید.

توابع اساسی

اندازه جمع و جور، عملکرد تزلزل ناپذیر

برای خلاص شدن از شر گیمبال های حجیم، Zhiyun CRANE-M3 فوق العاده جمع و جور موتورهای گشتاور بالا را بهبود بخشیده است که حرکات پایدار را با دوربین هایی با اندازه های مختلف تضمین می کند.

سازگاری

این دوربین با گوشی های هوشمند، دوربین های اکشن، دوربین های کامپکت و دوربین های بدون آینه فول فریم با لنزهای ویژه سازگار است. لوازم جانبی نصب اضافی برای گوشی های هوشمند و دوربین های اکشن مورد نیاز است.

فیلترهای نوری متراکم

فیلترهای قرمز، زرد، آبی و نارنجی برای تنظیم رنگ نور جامد یکپارچه گنجانده شده است.

حالت های گیمبال چندگانه

برای عملکرد سریعتر و آسان تر، CRANE-M3 دارای چندین حالت گیمبال از جمله Pan-Follow، Lock، Follow، Point of View، Vortex، GO و Portrait است. مکان آن نیز به صورت دستی قابل تغییر است.

عملکرد کم نور

چراغ LED جمع و جور CRI 90+ به شما امکان می دهد در تاریکی یا در نور کم عکس بگیرید تا نویز تصویر را کاهش دهید و دمای رنگ و روشنایی قابل تنظیم از 2600-5400 کلوین برای وضوح تصویر بیشتر در دسترس است.

صفحه لمسی

این صفحه نمایش لمسی 1.22 اینچی OLED با طراحی پیشرفته رابط کاربری و رابط بصری دارد.

جدایی سریع

دارای سیستم آزادسازی سریع بهبود یافته با صفحه آزاد کننده سریع جهانی برای متعادل کردن، نصب و جداسازی آسان تر. قفل هایی با طراحی رد کف دست برای محافظت از دوربین ها در عین اطمینان از عملکرد وجود دارد.

شارژ سریع و سریعتر

شارژ سریع PD، درگاه شارژ USB نوع C و ظرفیت باتری 1150 میلی آمپر ساعتی به شما امکان می دهد گیمبال را تنها در دو ساعت به طور کامل شارژ کنید، اما تا هشت ساعت کار می کند. هنگام شارژ از طریق پاوربانک نیز می توانید از گیمبال استفاده کنید.

طراحی جدید

CRANE-M3 دارای رنگ سفید شیک و دسته ای ارگونومیک با موادی است که به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد.

امکانات توسعه

یک میکروفون، کوله پشتی با طراحی خاص و گیره گوشی هوشمند در این کیت حرفه ای گنجانده شده است. گزینه‌های اضافی شامل یک پایه داخلی با جک میکروفون، یک درگاه صوتی 1/4 اینچی و یک درگاه داخلی 1/4 اینچی برای ارائه عملکردهای بیشتر مانند vlog، تبلیغات، مصاحبه و سفرنامه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE-M3 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer (Pro Kit)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE-M3 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer (Pro Kit)"، کلیک کنید.